luni, 10 ianuarie 2011 | By: bebeoana

Nou nascut sau ce?

Pai cam asa simt, ca o mamica care a dat nastere unui  nou nascut, care parca a iesit mai devreme decat era temenul.De ce? Pentru ca nu am fost suficient de documentata despre ce inseamna sa ti faci un blog si pentru ca am rascolit jumatate din oras sa mi caute un nume (blogului), familia, fostul diriginte din generala chiar :)),colegi de facultate si altii, asta asa ca sa va imaginati cum au decurs lucrurile si cat a durat travaliul. Na!Pana la urma am scos o la capat CUMVA!Cum a inceput totul?De unde ideea de blog?Pai, nu mai tin numarul caietelor epuizate si a gelului de pix intr-u impartasirea(eu cu mine) ideilor mele stupide, fara sorti de realizare(unele dintre ele). Prietena mea, acum o luna sa zic(la fel ca mine) , si a luat inima n dinti si ghici ce?Si a facut blog(gen "a nascut":)), ma obliga titlul s o tin asa pe subiect). Cu o saptamana inainte de "eveniment" am primit un mesaj de la ea prin care ma ruga URGENT!!! sa o ajut sa si caute nume pentru blog desigur.Ma gandeam ca are chef de glumite nesarate, fara sa inteleg ca una dintre cele mai dificile chestii in creearea unui blog il constitue gasirea numelui sau "botezul" !Cum botezam copilul? Din ciclul :"ce am invatat noi astazi mamicilor?" cea mai nasoala chestie este sa gasesti un NUME pentru copilul-blog.
Hai gata!!!!Sper sa  fi trecut toti prin asta...iar daca nu ati trecut ar trebui sa mi fac griji in ceea ce ma priveste:-))SAU NU!

5 comentarii:

Precious Deedee spunea...

Ma regasesc foarte mult in primul tau post...oare de ce?! :)))

Anonim spunea...

Alta care îşi face blog şi tace mâlc. Ruşiniiiiiicăăăăă! :p
Creaţo, oare de ce? Oare pentru că te-a amintit pur şi simplu în articol? :))

Anonim spunea...

Oana, şi vezi cum faci să permiţi comentariile şi celor care nu au cont pe vreun serviciu de blogging, că mulţi au bloguri pe domenii private şi îşi scriu manual numele şi url-ul, fără să fie logaţi undeva.

HoneyBunny spunea...

Welcome !!! Ha ha nu esti singura care sa gandit mult timp la ce si cum sa faca un blog..:))) .Pupici !

Anonim spunea...

Bun venit și spor la scris! Îmi place design-ul blogului :)

Trimiteți un comentariu