miercuri, 12 ianuarie 2011 | By: bebeoana

Oh!Oh! la naiba....

N-am inteles de ce au botezat-o Oh!Oh! Cu siguranta,daca ma straduiesc un pic ii gasesc un titlu mult mai relevant si mai interesant decat Oh!Oh!-ul asta. In fine , trec peste asta, deja e prea tarziu si daca nu se poate nu se poate:D. Am ales piesa asta pentru ca mi place maxim sound-ul. Daca ar fi dupa mine as scoate din cantecelul asta minunat Oh!Oh!-ul asta care se repeta obsesiv si as lasa doar partea aceea in care "discuta" ei acolo amandoi ca niste porumbei de aratura. El pare a-mi semana a un pui de haski usor nervos din cauza faptului ca nu-si gaseste jucaria preferata. Eh cand se face mare e numai bun de tras la sanie.:D:D:D Inceputul piese in place, videoclipul e ok....Se putea si mai bine baieti....eu una m-as fi jucat cu beat-ul asta pe care l-ati ales voi mult mai mult pentru ca e unul special....l-as fi valorificat alegand o alta idee pentru videoclip si as fi bagat cateva efecte minunate acolo(sunt deja cateva dragute alese de ei).Mi se parea oricum ca seamana  mult cu sound-ul din "Traffic"-Tiesto...


PUTORI mici ce sunteti!PAREREA MEA de amatoare:D Nu zic ca e furata ci doar un pic inspirata acolo:D In concluzie e ok piesa!Ah pentru cine nu a facut-o deja, va recomand un concert Tiesto live. Vine des in Constanta, Plaja Hanul Piratilor, merita pe cuvant.
 Si pentru ca tot sunt la capitolul muzica mai am cateva piese care-mi suna ok,bine sau minunat.
Aceasta de exemplu imi suna BINE,


Wate Label sigur il veti recunoaste daca va spun de "Babilonia" ,de care ma declar vesnic indragostita,
 

sau "Born Again", depinde cum il aveti fiecare stocat in memorie, cu mici diferente insa in ideea ca a fost mixata si re-re-re-remixata.Pentru ca e baza tata!
Urmatoarea pe lista, careia ii voi da calificativul B(bine) este piesa celor de la Fly Project "Goodbye".Va dau aici varianta originala Radio Edit in speranta ca baietii se vor pune pe treaba si vor scoate ceva remixuri bune.
Exista totusi un Extended Mix by Dj Andy care zic eu ca suna bine de tot.Na...acum incercati si voi, eu aici imi dau cu parerea.
Iar o alta piesa care pentru mine,astazi e cap de lista(nu stiu daca doar azi sau si maine,dar azi stiu sigur ca o declar Nr.1) este 

.
Asa ca va las s-o ascultati!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu